Dopet

Hej
Nu har vi äntligen fått det gjort, döpt Hugo. Herregud vad stressad jag har vart, så det var bara skönt att det är klart nu. Vi hade det jätte trevligt och det var kul att träffa lite nära och kära. Tack alla för jätte fina presenter. Hugo var jätte snäll han gnydde inte en gång under hela dopet, min plutt.. Men sen blev han lite ledsen vid matdagstid för då hade vi glömt skötväskan hemma, Johan åkte hem och var tillbaka på åtta minuter, sicken tur.

Hugo fick bla, massa halsband, massa fina ramar, fina skor, pengar, fonder, matstol, gåstol, en stor bil som han kan åka runt med sedan, sen fick han en gung häst, pipmugg, skedar, en fin haklapp, kläder, sparbössor jaaa och massa mer. Är jätte nöjd. Så idag har han fått in en hög hylla på hans rum där jag satt upp ramarna och lagt in fina kort i. Nu är det fint på hans rum men blev lite tomt i vardagsrummet när vi tog bort hyllan men de gör inget,  man vänjer sig snart.

Nu ligger Hugo och sover så jag ska faktiskt lägga mig i sängen och vila lite, jag är sjukt trött och behöver sömn, Ha en fin dag. Dopbilderna kommer senare under dagen, kramkram =)
0 kommentarer