sportfiskemässa

Godkväll, nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja, tänkte först lägga mig och be Johan väcka mig när det började haha, så dumt jag är ändå uppe vid den tiden reprisen går men det är mycket mysigare att kika med honom. Imorgon har jag hört att det ska bli lite finare väder, då blir det en promenad med Hugo.

På lördag förmiddag åker jag, johan, Hugo, Micke och Svea på sportfiskemässa. Vad gör man inte för killarnas skull? De kunde ju åkt själv men jag vill inte lämna Hugo själv med pappsen så länge ännu, haha vet att jag är töntig. Kunde ju haft Hugo hemma också men känner att ännu en dag hemma själv orkar jag inte, på helgerna vill jag gärna hitta på saker. På kvällen blir det ju räkor och vin, mysigt :)

Jag är så sugen på att beställa en massa kläder, och så vill jag ha ett par vardagsskor fast med en 10 cm klack, finns inga riktigt som jag tycker om, Jo en MASSA men de är mer fest skor, vill ha ett par som jag kan gå med varje dag, som jag inte får ont i fötterna av och som inte folk tittar på mig om jag går runt med dom på stan med en barnvagn, om ni förstår :) Får leta vidare. Kikar på varje skoaffär på internet men HITTAR fasen inte. Kilklackar är det jag är mest inne på.



0 kommentarer