Dålig uppdatering

Nu var det nästan fyra dagar sen jag skrev.. dåligt dåligt. Har precis kommit hem från ikea, köpte inte alls mycket men hittade en klädhängare där jag kläderna hänger synligt, tycker det är så fint, där ska jag bara ha mina fina klänningar. Sen köpte jag en ganska b lampa till hallen men den får duga, måste ha lite ljus där ute och sen lite ljus och annat smått och gott.

Imorse gick jag med Hugo till dagis efter det gick jag förbi Marina och fick jätte god frukost... När jag kom hem sedan städade jag Hugos rum från topp till tå, det var väldigt stökigt där inne, nu är det fint och även ny möblerat, han kom in och kollade med stora ögon vad som hade hänt med hans rum :) När jag hämtade honom på dagis fick han mycket beröm, han är FÖÖÖR snäll säger fröken, helt sjukt säger hon, de andra barnen har bråkat och tjutit och han bara står och kikar på, med sin lille kudde. Min plutt! Ätit bra hade han med gjort, då blir man glad i hjärtat.

Imorgon ska Johan vara hemma från jobbet och då ska jag försöka byta dag på dagis, kan man göra det? från onsdag till fredag? Det måste man väl kunna, jag behöver nämligen ha honom på dagis på fredag då jag ska på en djupintervju på de jobbet jag sökt, håll tummarna för att det går bra för mig :)

Haft en riktigt bra dag idag, är nöjd :) Kommer somna gott ikväll, dock väldigt ont i magen,. hmmmm ingen magsjuka va.. ?? neeeeee :S
0 kommentarer