Happy day

Idag har jag haft en glad kille här hemma och tack vare det blir jag också gladare, och jag blir väldigt mycket snällare. Han har vart så go idag och det har vart underbart. Idag har vi mest vart hemma eller ja Carro kom vid två tiden och då åt vi lite mat och sen vid fem tiden gick vi en promenad till maxi och handlade och lilleman var också med. När vi kom hem fick älsklingen lite kvällsmat och sen fick han ta ett kvällsbad, det är det bästa. Efter det klippte jag hans naglar och direkt i säng så han är pigg till dagis imorgon.

Johan ska köra oss till dagis imorgon för det ska bli 10 minus, vi kan inte gå. Sen imorgon så ska jag ha bilen, gött. Jag är rädd fortfarande dock sen jag pajade våran men det är bara o köra o komma in i det igen. Nu ska jag fortsätta att kolla på sofias änglar. Puss o kram
0 kommentarer