Ska försöka börja blogga igen

Jag har fortfarande en massa besökare fast jag aldrig skriver längre så tänkte faktiskt att jag ska försöka börja skriva igen.

Hugo är världens snällaste unge. Han är så klok och duktig, han gör mina dagar så bra. Vad vore jag utan honom? Han kan säga en massa ord nu, han härmar allt man säger nu... Så nu får man vara försiktig så man inte säger något dumt...

Idag har vi grillat här utanför och Hugo har lekt för fullt med sina kusiner :) det älskar han. Sen har vi haft semester nu i två veckor och på onsdag börjar jag jobba igen. Det känns helt ok faktiskt. Pengar är viktigt här i livet. På måndag ska jag bli medlem på arbetsförmedlingen och se om de kan hjälpa mig och ge tips om olika utbildningar och skolor. Med barn&fritid kommer man inte långt.

Nu är det dags för mig att äntligen sova. Imorgon blir det en rejäl stor städning här hemma. Kram på er!

0 kommentarer