Hej

Nu har jag lämnat Hugo hos min kära mor, där kommer han ha det bra. Han blev inte alls ledsen när jag gick utan han ville mest stänga dörren haha, det är ju ett gott tecken tycker man som mamma, finns inget värre att lämna ett barn som gråter. Imorgon börjar jag jobba klockan tre och sen kan man säga att jag knappt kommer vara hemma innan halv 8 på fredag kväll. Imorgon vid stängning så är det ju direkt till James Bond festen och därifrån kanske vi är hemma runt halv 1. Sen är det jag som öppnar och stänger vid sju på fredagen. MEN sen är jag ledig lördag och söndag. Blir mycket att se fram emot och det kommer nog bli riktigt trevligt imorgon. 
 
Imorgon kanske jag åker och till Becca och lockar mitt hår om hon hade någon tid över, det är lite mer gala, men får se trivs alltid bäst i platt men men, får se vad jag hinner imorgon. 
 
Nu ska jag strax lägga mig i en renbäddad säng, åååh vad skönt. Behöver inte ställa någon klocka heller och ingen Hugo som väcker mig, men det saknar jag redan. hihi 
 
 
0 kommentarer