På jobbet

Sitter just nu på jobbet, har med mig datorn idag för att måndagar brukar vara så döda och igår gjorde jag grovstädning och imorse städade jag lite med så finns inte så mycket mer att göra. Idag efter jobbet ska jag åka och kolla på en ny dator, älskar min data som jag har nu men har fått tejpa batteriet och det hade inte vart kul om den la av med alla mina bilder. 
 
Idag till jobbet har jag med mig en panpizza, joghurt, äpple och en vitamin dricka, får se om jag klarar mig hela dagen, brukar vilja ha massa middag när jag jobbar denna hel dagen, efter jobbet blir det thai mat har jag bestämt. 
 
Just det.. Till alla är fröknar där ute
Det gör en hel dag för en mamma om man bara är dunder trevlig mot barnets mamma när man lämnar. 
Idag var Hugos fröken helt underbar och man såg hur mycket han strålade, så kul att se och hon gav honom massa beröm att han är duktig på att puzzla att hon inte sett något liknande. Det värmer :) 
0 kommentarer