Hej

Idag har det vart en ganska dryg dag, lillen har vart väldigt gnällig, när vi lägger honom ner, dagen började med Pw till BVC, plutten vägde nu 4100 och var 53,5 lång. Sen har jag hunnit köpa ett par shorts till Hugo och 2 sommar mössor till Elton




Nu på kvällen har jag sorterat ut för små kläder från Hugos garderob, blev en del! 



Fy jag behöver verkligen kläder till båda killarna. Speciellt sommar kläder till Hugo och byxor till lillen. 




Sen har jag äntligen hunnit städa hela lägenheten nu blev jag lugn och mycket gladare, hatar att leva i röra! 

Känns som natten blir jobbig han har vart orolig och vaken hela kvällen, burit honom i bärselen. Han älskar min trygghet. Det känns så underbart. Så liten men ändå känner vem som är mamma. 

Saknar Hugo som är hos mormor, ska hämta imorgon! <3



0 kommentarer