...

Ännu en ensam kväll. Tur jag har min gosiga katt, jag förstår faktiskt inte hur man kan älska en varelse så himla fort.. det är helt tokigt. En katt liksom. Imorgon ska jag upp tidigt och göra en massa. Ska bli en bra dag imorgon. Skulle egentligen vilja sova hos mamma men det är jobb både för mig och henne på fredag så blir himla svårt att lösa det med kidsen. Blir jobb hela helgen med och det ser jag faktiskt fram emot, händer ingenting speciellt hemma ändå. Veckan som kommer så ska jag åka och handla julklappar. Vill helst bli klar så fort som möjligt. Blir ju så stressad innan jul, jag är inte den som löser det dagen innan liksom.

Nu ska jag ta på en film på Netflix och sen ska jag sova väldigt gott. Godnatt.

Just det. Hugo har äntligen fått tid på endorkimottagningen för sin längd. Äntligen. Detta är det sista vi kan göra sen kan vi bara hoppas på att han växer ikapp i värsta fall.

Godnatt.

0 kommentarer