Väldigt gamla bilder

 
Studenten år 2009. Känns faktiskt som en evighet, precis som det är. Små vi var jag och Johan. 
 
 
År 2010 Föddes vår fina Hugo. Minns hur nervös man var och hur nytt allting var. 
 
 
Här var Hugo cirka 7 månader. En härlig dag i stugan hade vi. 
 
 
Här var det ettårskalas. Massa roliga leksaker fick han. 
 
 
Blev gravid med lillebror. 
 
 
Jobbade på klockmaster då.
 
 
Gick på gravid yoga, ingenting för mig. Trodde jag skulle smälla av när alla mammor låg och nästintill snarkade bredvid mig. 
 
 
 
Precis kommit ut, Fina Elton.
 
 
År 2015 köpte vi vårt hus. Här renoverade Johan hela övervåningen förutom toaletterna på en månad. I princip själv. Först var han på sitt vanliga jobb sen direkt till huset och fortsätte ända tills nätterna. Allt var klart vid inflytt. 
 
 
Från början var huset blått. 
 
 
Sen grått. 
 
 
2016 var vi utomlands. 
 
 
 
efter semestern drog han direkt igång med altanbygge. 
 
 
Här var den nästan klar. Nu om två veckor är det dags att måla den grå. kommer ta TID. 
 
Nu ska jag sova =) 
0 kommentarer