Hej

Godkväll. 
Idag var jag och köpte våran kungsgran som ska glittra fint här i jul. Den får åka upp på lördag eller söndag. Två veckor innan tycker jag är ganska perfekt. Man måste ju hinna njuta lite av den innan den ska åka ut igen. Jag slänger ut allt den efter nyårsafton, då har jag tröttnat på julen. 
 
Imorgonn ska jag åka till läkaren med Elton, han har fått svinkoppor. Det är något jag absolut vet noll om. Jag har aldrig haft det eller haft någon i min närhet som haft det. Idag var det en vecka sen han fick den första. Igår fick han sin andra på armen. Sköterskan som jag pratade med sa att jag måste få hem ett intyg då man kan bli hemma ganska länge för den skiten. Man blir ju tokig. Ungen är helt pigg och frisk så de är sjukt jobbigt att vara hemma för ett sår. Men de smittar ju som tusan så det är väl förståligt. 
 
Min magkattar har blivit bättre tack vare två omerpracol om dagen. Dock har jag sjukt ont i min högra njure. Jag hatar att gå till läkaren så jag kommer dra på denna smärtan tills jag måste åka in och kolla upp det. Det brukar gå över av sig själv. Mina urinvägsinfektioner brukar tyvärr ta sig upp till njurarna så jag känner igen symtomen. 
 
 
Usch vad ont det måste göra med ett sånt sår. 
 
 
 
Ha en jätte trevlig kväll. Jag kunde inte somna igår så jag hoppas att jag kan det ikväll för det finns inget värre än att ligga helt pigg i sängen. 
 
0 kommentarer