Semester

Hej! 

Imorse åkte jag och lämnade katten Leya hos Britt-Marie på hennes kattpensionat, där kommer hon ha det riktigt bra min lilla älskling. Ska hämta henne nästa vecka när vi kommer hem i från stugan. Idag när jag jobbade min sista dag tog Johan med sig barnen och cyklade till Mickes stuga. Inte dåligt av Hugo att klara cykla så långt utan några växlar, min lille kämpe. Johan var lika duktig han som hade Elton på stol bakom. 

När jag checkade ut från jobbet åkte jag direkt till mickes stuga där vi bara hade det så trevligt och grillade. 

När vi kom hem nu somnade mina tre killar så jag har haft egentid med ett skönt bad och testat min skinroller för första gången. Svider nu efteråt. För er som inte vet har jag bristningar på magen sen graviditeten Så försöker mer allt möjligt för att minska dem :) 

Imorgon drar vi till Falkenberg. Ska bli jätte skönt. Bara njuta med Johan och barnen. 

Idag träffade jag toffe och hans familj på jobbet. Så mysigt och längesen. Toffe är då min bror. Hans son milo har brutit sin handled så precis opererats, han hade så ont :( 

Nu ska jag krypa ner bredvid Elton. 

Kram 

2 kommentarer
Marie

Åh! Spännande med skinrollern! Har också bristningar på magen från mina två söner så jag vill gärna veta sen om behandlingen gav bra resultat! :-) Kramar Marie

Svar: Hej Marie :) jag köpte den på skinroller.se och även bio oilen. Väldigt billigt då de hade 20% sommar rabatt :) jag ska absolut lägga ut om de hjäper mig. Kan ju aldrig tro det men hoppas kan man ju :)
Ronja Carlberg

Marie

Vart köpte du den? :-)