Hjärtklappning

I tre dagar har jag haft hjärtklappning, blir yr och illamående. I några dagar har jag haft magkatarr och glömmer bort saker väldigt lätt. Börjar bli smått orolig över mig själv. Väldigt obehagligt att må såhär. Jag har precis sovit. Vaknade och gick ner till tvättstugan för att hämta ren tvätt för att vika. Blir slut av den korta vägen till soffan. Hjärtat slår så himla hårt och nu sitter jag och skriver detta inlägg. Någon som vart med om liknande? 
Nu ska jag försöka ta tag i denna tvätt igen. Hej så länge. 


1 kommentar
Marie

Fy då! Låter som om du ska ta det väldigt lugnt så du inte drar på dig någon form av utmattningssyndrom! Känner du dig stressad ofta? Jag har själv två barn och vet hur dagarna går i ett ibland.. Sköt om dig!

Svar: Hej, Ja det är säkert det. Man vill så mycket. Klara av allt och sedan säger väl kroppen ifrån. Känns lite bättre nu men det kommer och går. Detsamma till dig :)
Ronja Carlberg