Hej

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har haft sån fruktansvärd otur det senaste. Elton hade svinkoppor i 2,5 veckor i december. På julafton hade han ca 40 graders feber och i en vecka därefter. Jag fick njurbäckeninflamation i december som sen kom tillbaka i januari. Barnen drog på sig influensan, magsjukan har hälsat på. Ja fick ett brustet kärl i livmodern vilket gjorde att jag tappade för mycket blod. Fick blodstoppande dropp och vanligt. Ligger just nu i sängen och bara är så tacksam för alla jag har runt omkring mig. Man förstår verkligen vilka som verkligen betyder något när man blir sjuk. Johan har vart  helt fantastisk. Förstår inte hur jag hade klarat detta utan honom. Igår när vi kom hem från sjukhuset och skulle hämta barnen hos grannen föll jag bara ihop på hennes golv. Svimmade i cirka 30 SEK, hörde Johans panik när jag låg där men kunde varken prata eller svara. 


0 kommentarer